om min undermedvetna ångest inför framtiden

natten till i lördags drömde jag två mycket märkliga drömmar.

den första handlade om jordens undergång. man såg hur lavan kom närmre och närmre 2012 style (inte för att jag sett mer än reklamen men ni förstår nog) och var vid dalby ungefär. det rådde inte panik utan det låg mer ett extremt ångestmoln över alla och vi försökte komma på vad vi kulle göra med våra sista timmar i livet och hur vi skulle dö på en så smärtfritt sätt som möjligt. att supa sig redlös och gå och lägga sig blev det.

i den andra var jag och fem personer som jag inte vet vilka det är instängda i en liten bur som var ett andra världskriget ghetto (hur jag vet det vet jag inte, ni vet hur det är i drömmar). drömmen gick ut på att vi skulle rymma och cykla iväg vilket var svårt eftersom det hela tiden stod vakter utanför som slog oss jättehårt i huvudet när vi försökte. och precis när vi lyckats ta oss ut vaknade jag.

väldigt obehagliga drömmar och väldigt ångestladdade och jag gick runt och mådde dåligt hela dagen.

dessa drömmar skulle kunna bero på vätskebrist eftersom jag på fredagen drack fyra koppar kaffe, två koppar te, ett glas vin och bara två glas vatten. inte jättebra. andromeda trodde dock att det inte var något annat än rädsla och oro inför framtiden och studenten. jag som gått runt och inbillat mig att jag inte alls tycker att det är jobbigt utan mest skönt att kunna göra vad jag vill och få komma iväg. nu vet jag inte riktigt och drömmarna har gjort att jag nu går runt och oroar mig, vilket bara är jobbigt. 

nu lyssnar jag på denna låten och mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: tilde

är du helt störd eller? bara två glas vatten?

2010-01-13 @ 22:20:48
Postat av: emelie

och du verkar inte alls bry dig om att vi i dalby brinner just nu

2010-01-13 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0